| CA | ES | FR | EN |


Sr. Andy Schimeck

Des de l’any 2003, el Sr. Andy Schimeck és Director General de Marmot Mountain Europe GmbH. 

Marmot és una marca global d’estil de vida i esports a l’aire lliure, que ven roba per a exteriors, de muntanya, per a esports de neu i d’estil de vida, maletes, tendes de campanya, sacs de dormir i accessoris per a exteriors.

L’empresa té la seva seu a Alemanya i és una empresa filial de Marmot Mountain LLC a Rohnert Park, Califòrnia.

Abans de treballar en aquesta empresa, des del 1999 va treballar com a Gerent de marca - Representant general per a Haglöfs Scandinavia AB, un fabricant amb seu a Suècia d’equipament tècnic per a exteriors, roba, motxilles, sacs de dormir i calçat. 

Abans d’això, havia treballat amb Blizzard, l’empresa d’esquí austríaca, com a Director de vendes i màrqueting a Alemanya, així com amb la central austríaca de desenvolupament de producte i estratègia global. 

El 2009 es va llicenciar en Estudis d’Administració a l’Escola Europea de negocis i gestió de Londres i el 2010 va obtenir un Màster en Administració i Direcció d’Empreses (MBA) a la Universitat John Moores de Liverpool. 

Des del mes de maig de 2014, és President de l’associació FGO (Associació alemanya de la indústria Outdoor) i Vicepresident de l’associació BSI (Associació de la indústria d’articles d’esport alemanya).

A més, el Sr. Schimeck és professor d’esquí de nivell 3 de l’associació professional DSLV i va realitzar la seva formació com a guia de muntanya amb l’associació VDBS (tot i que no va arribar a realitzar l’examen final a causa d’un accident en parapent).


 

Inscriu-t'hi

Sessió 6

3 març, 16:00 – 17:45h

El paper de les marques de moda per a activitats a l’aire lliure en la creació d’una nova generació d’amants de les activitats a l’aire lliure

Després d’una breu presentació sobre mi i sobre Marmot (un breu videoclip incrustat de 30 seg.), parlaré sobre la campanya Marmot “What gives you life” (Allò que et dóna vida) i com intentem inspirar les persones sobre les diferents activitats a l’aire lliure i respondre la qüestió dels seus moments més importants quan practiquen activitats a l’aire lliure. Després, parlaré sobre la connexió emocional que pretenem aconseguir mitjançant l’activació d’aquests moments clau. Atès que la clau per a totes les marques és el seu producte, parlaré sobre la importància del desenvolupament de producte i la versatilitat dels productes així com el seu efecte en l’excursionista "modern". Els exemples ens mostraran com tant nosaltres com Marmot (substitutiu per a la indústria) ens posem en contacte de forma activa amb la gent en diferents esdeveniments, que també mostren possibilitats d’una possible cooperació amb destinacions turístiques. Oferiré un breu resum sobre el mercat de les activitats a l’aire lliure europeu per situar-lo en la perspectiva correcta. A més, realitzaré una presentació de les diferents activitats que nosaltres com a Marmot així com tota la indústria d’activitats a l’aire lliure portem a terme per augmentar la taxa de participació en les activitats a l’aire lliure. Explicaré la campanya #itsgreatoutthere que va iniciar EOG i també parlaré breument sobre la campanya “Your Winter. Your Sport”. Tancaré la meva intervenció amb un breu vídeo (15 seg.) que mostra que és possible "enamorar-se de les activitats a l’aire lliure" amb qualsevol meteorologia i clima.

Organitzadors

Sant Julià de LòriaGovern d'AndorraUNWTOAnodrra Turisme

Patrocinadors

Andorra TurismeComú de CanilloComú d'EncampComú d'OrdinoComú d'Andorra la VellaComú de Sant Julià d eLòriaComú d'Escaldes-Engordany

Patrocinador Argent

Col.laboradors

A més...

Seu del congrés
Com arribar
Sala de premsa
Ponències 2016
Estigues al dia de les novetats
  

Reserva allotjament

On som

Contacta'ns

Secretaria Tècnica del Congrés
Telèfon: (+376) 827 682
info @ congresdeneu.ad
FacebookTwitterFacebookTwitter