| CA | ES | FR | EN |


Cathy O’Dowd
Cathy O’Dowd

L’alpinista sud-africana Cathy O’Dowd ha viscut a Andorra durant 16 anys. Fou la primera dona del món en escalar el cim de l’Everest des d’ambdós costats i recentment va formar part de l’equip que va realitzar el primer ascens al Nanga Parbat per l’aresta Mazeno. El mes de maig de 2016 realitzarà un ascens en esquís al Mont Logan, el segon pic més alt d’Amèrica del Nord.
Cathy és una conferenciant internacional de prestigi, centrada en formar equips d’alt rendiment per afrontar situacions de forta pressió davant grans riscos i superar reptes. Ha compartit les seves experiències amb audiències corporatives en més de 40 països de sis continents.
És autora de Just For The Love Of It (Per amor a la muntanya), un bestseller del New York Times sobre les expedicions a l’Everest. És una apassionada de l’escalada en roca, l’alpinisme i l’esquí de muntanya, a qui li agrada compartir les històries de les seves experiències a través de conferències, escrits i fotografies. 

Per a més informació visiteu http://cathyodowd.com. Twitter @CathyODowd. Instagram @Cathy_ODowd

Inscriu-t'hi

Sessió 6

3 març, 16:00 – 17:45h

Oferir el millor d’un mateix per a la indústria del senderisme

La presentació oferirà un resum del món del senderisme a escala internacional. Es tindran en compte les tendències generals en l’última dècada a través de l’observació de qui practica el senderisme i per què així com on es troben les àrees de creixement. Es destacaran els diferents desenvolupaments que han portat més gent al mercat, des del creixement dels mitjans socials impulsats per fotografies fins al creixement d’esdeveniments a l’aire lliure de gran participació, barrejats amb els esports d’aventura i els desafiaments benèfics. També es debatran alguns dels reptes als quals s’enfronta la indústria. Es considerarà l‘augment d’una generació obsessionada per les pantalles centrada en els espais interiors i s’observaran les oportunitats que ofereix, des de programes governamentals per animar la gent a practicar exercici fins als pares de classe mitjana preocupats que cerquen una aventura estructurada. Alhora, s’abordarà el tema de com la descomposició dels canals de màrqueting clàssics dificulta la venda del producte, però també com els mitjans socials ofereixen accés a nous grups d’interès per a les empreses preparades per ser creatives. Finalment, es tractarà el problema de la massificació i els danys mediambientals en zones de senderisme populars, la dificultat de persuadir la gent perquè viatgi a un altre lloc i algunes de les tàctiques que han mostrat el seu efecte positiu a l’hora d’augmentar els perfils d’altres destinacions.

Organitzadors

Sant Julià de LòriaGovern d'AndorraUNWTOAnodrra Turisme

Patrocinadors

Andorra TurismeComú de CanilloComú d'EncampComú d'OrdinoComú d'Andorra la VellaComú de Sant Julià d eLòriaComú d'Escaldes-Engordany

Patrocinador Argent

Col.laboradors

A més...

Seu del congrés
Com arribar
Sala de premsa
Ponències 2016
Estigues al dia de les novetats
  

Reserva allotjament

On som

Contacta'ns

Secretaria Tècnica del Congrés
Telèfon: (+376) 827 682
info @ congresdeneu.ad
FacebookTwitterFacebookTwitter