| CA | ES | FR | EN |


Christopher Hinteregger

Christopher és llicenciat per la IMC de Krems, una de les universitats de turisme més prestigioses d'Àustria. Durant els seus estudis va realitzar pràctiques en un hotel de 5 estrelles a Londres, en una consultora de turisme a Àustria i va passar un semestre d'intercanvi a la Universitat MIRBIS, a Moscou.
El 2003 es va unir a Kohl & Partner, la consultora líder en turisme de la regió alpina. En 2008 va treballar per a Roland Berger Strategy Consultants i per Horwath HTL a Moscou, i a l'estiu de 2009 es va reincorporar a Kohl & Partner. Actualment és un dels socis de l'empresa i responsable de projectes de destinacions turístiques en els mercats de parla no alemanya.

Christopher ha implementat projectes en 19 països - des d'Albània a Ucraïna, i ha supervisat projectes de desenvolupament d'estacions de muntanya a l'Azerbaidjan, Bòsnia i Hercegovina, Romania i Ucraïna. Ha participat com a ponent en diverses conferències internacionals de turisme, incloent-hi la 2a Conferència euroasiàtica sobre el desenvolupament d'estacions de muntanya a Ulsan, (Corea del Sud), i el Saló internacional de l'esquí a Moscou, Rússia.

En 2016 Christopher serà el Director Científic del 9è Congrés Mundial de Turisme de Neu i Muntanya, organitzat per l'OMT, el Govern d'Andorra i el Comú de Sant Julià de Lòria.


Inscriu-t'hi

Sessió 3

3 de març - 09.00h-10.45h

Desenvolupament del producte de turisme en estacions de muntanya com satisfer les exigències del client sense perdre l'autenticitat?

En les últimes dècades, moltes estacions de muntanya s'han adonat que no n'hi ha prou amb unes pistes d'esquí ben preparades i telecadires moderns per convertir-se en una destinació turística atractiva tot l'any. És possible que l'esquí segueixi essent la principal raó per a molts visitants per desplaçar-se fins a les estacions de muntanya i que les empreses que gestionen els remuntadors i les instal·lacions d'allotjament encara generin els beneficis més elevats durant la principal temporada d'esquí, però a mida que canvien els patrons turístics en general i els requisits per a les destinacions de vacances, les estacions de muntanya també han d'adaptar la seva oferta. Les estacions de muntanya modernes contínuament miren d'ampliar la seva gamma de productes, sobretot per atraure els visitants fora de la temporada d'esquí principal i els que no esquien durant la temporada d'hivern. Alhora, la intensa competència entre les estacions de muntanya força les estacions de muntanya d'èxit a oferir alguna cosa nova, si és possible alguna cosa innovadora, ja sigui cada any o cada dos anys, per tal de seguir essent competitiva, estar present als mitjans de comunicació i oferir motius als visitants per tal que hi tornin. A causa d'això, les estacions de muntanya han de trobar una via per equilibrar la demanda del client d'instal·lacions/atraccions noves per augmentar els beneficis i seguir essent autèntiques com a destinacions de muntanya. En Christopher posarà de relleu diferents temes sobre el desenvolupament de productes de turisme en estacions de muntanya, mostrarà exemples de millors pràctiques i estimularà el debat sobre el desenvolupament del turisme sostenible a les destinacions de muntanya.

Organitzadors

Sant Julià de LòriaGovern d'AndorraUNWTOAnodrra Turisme

Patrocinadors

Andorra TurismeComú de CanilloComú d'EncampComú d'OrdinoComú d'Andorra la VellaComú de Sant Julià d eLòriaComú d'Escaldes-Engordany

Patrocinador Argent

Col.laboradors

A més...

Seu del congrés
Com arribar
Sala de premsa
Ponències 2016
Estigues al dia de les novetats
  

Reserva allotjament

On som

Contacta'ns

Secretaria Tècnica del Congrés
Telèfon: (+376) 827 682
info @ congresdeneu.ad
FacebookTwitterFacebookTwitter