| CA | ES | FR | EN |


Enric Torres
Enric Torres

Director de Producte i Nous Projectes d’Andorra Turisme.

L’Enric és diplomat en Turisme per la Universitat de Girona i llicenciat en Gestió de destinacions turístiques per la Universitat de Tolosa Le Mirail. La seva experiència laboral l’ha dut a desenvolupar diferents tasques de gestió i responsabilitat tant en el sector privat (allotjaments i agències de viatges) com en el públic (Administració pública nacional i local d’Andorra).

L’any 2006 va ser Director del Departament de Turisme del Govern i impulsor l’any 2008 de la creació de la societat Andorra Turisme, de la qual en va ser el primer Gerent. Andorra Turisme és la societat pública encarregada de la implementació i el control d'accions de màrqueting turístic amb l'objectiu de millorar la competitivitat d'Andorra com a destinació turística.

L’any 2010 va esdevenir Director del Club de Producte de la parròquia de Canillo (Andorra) amb l’objectiu d’impulsar un ens de col·laboració público-privada per posicionar Canillo com una destinació de muntanya tot l’any, treballar per la diferenciació de l’oferta i incrementar les propostes i productes a l’abast dels clients i consumidors.

Des de l’any 2012 és Director de Producte i Nous Projectes a la societat Andorra Turisme. La seva àrea compta amb un grup de 4 col·laboradors i és la responsable de la definició, el desenvolupament i la gestió d’un ampli ventall de productes tant culturals com esportius, amb especial èmfasi en aquells on la coordinació amb el sector privat es fa necessària per a la correcta  estructuració de l’oferta i la seva posterior comercialització als principals mercats i segments turístics.

 

Inscriu-t'hi

Sessió 4

3 de març, 11:15 – 13.00h

El cas d’Andorra és possiblement un cas atípic en els models de destinacions de muntanya de l’entorn europeu. El país, enclavat al bell mig de la serralada dels Pirineus i amb una superfície de 468 km2, rep anualment la visita de gairebé 8 milions de persones.

El seu posicionament internacional com a destinació de compres i d’esquí és la principal raó d’aquest important nombre de visitants. El país compta, des de fa dècades, amb una forta activitat comercial que ha ajudat a impulsar, complementar i diferenciar la resta d’activitats de lleure que conformen l’oferta turística de la destinació.

L’esquí ha estat sens dubte l’activitat més rellevant durant la temporada d’hivern. Les  estacions d’esquí andorranes, altament competitives i modernitzades, han permès al país mantenir un creixement constant en el nombre d’esquiadors i alhora un creixement exponencial de l’oferta d’allotjament associat a aquest tipus de turisme massiu.

La resta de l’any, les activitats relacionades amb la muntanya, el principal actiu del país, es mantenen minoritàries la qual cosa limita el funcionament de totes les infraestructures i les ofertes d’oci de manera constant a llarg de tot l’any.

El repte que tenim com a destinació és garantir la sostenibilitat de les infraestructures actuals, assegurar-ne la seva renovació i impulsar el seu creixement i rendibilitat, d’acord amb les tendències del mercat, les necessitats de la societat local i la diversificació de l’economia.

El desenvolupament d’una estratègia turística i de país enfocada a la potenciació d’activitats relacionades amb l’esport i els hàbits de vida saludable, valoritzant les infraestructures i serveis existents a la destinació,  seran la base dels exemples que s’estan treballant a Andorra i que es presentaran en aquesta ponència.

Organitzadors

Sant Julià de LòriaGovern d'AndorraUNWTOAnodrra Turisme

Patrocinadors

Andorra TurismeComú de CanilloComú d'EncampComú d'OrdinoComú d'Andorra la VellaComú de Sant Julià d eLòriaComú d'Escaldes-Engordany

Patrocinador Argent

Col.laboradors

A més...

Seu del congrés
Com arribar
Sala de premsa
Ponències 2016
Estigues al dia de les novetats
  

Reserva allotjament

On som

Contacta'ns

Secretaria Tècnica del Congrés
Telèfon: (+376) 827 682
info @ congresdeneu.ad
FacebookTwitterFacebookTwitter