| CA | ES | FR | EN |


Jean-Philippe Monfort
Jean-Philippe Monfort

Nascut als Alps francesos, de 37 anys i amb més de deu anys d’experiència en esports de muntanya a nivell internacional i gestió de turisme.

Després de viure molts anys a l’Àfrica, Jean-Philippe Monfort va obtenir el títol de batxillerat francès a Yaoundé, Camerun. Posteriorment, va tornar a França on es va llicenciar en una escola de negocis on va realitzar l’especialització en màrqueting de productes i serveis esportius. Després de molts anys a la indústria dels esports en exteriors, Jean-Philippe Monfort va passar a encarregar-se del desenvolupament internacional per a l’associació francesa dedicada al desenvolupament de muntanya: Cluster Montagne.

Cluster Montagne representa i promou els coneixements francesos per a un desenvolupament del turisme de muntanya sostenible a tot el món.

Amb una sòlida experiència en el camp del desenvolupament de destinacions turístiques a les muntanyes i un coneixement perfecte dels mercats internacionals, la seva principal missió és recolzar el desenvolupament de territoris de muntanya mitjançant una estratègia turística.

 

Inscriu-t'hi

Sessió 5

3 Març, 14:30 – 16:00h

Promoció de l’esport i ajudes per als atletes – Què impacta en una destinació turística de muntanya?

A la indústria del turisme, la promoció de l’esport i la promoció en general formen part de les estratègies de comunicació de grans destinacions i, sobretot, actualment amb el creixement dels suports de mitjans existents. Tots els responsables d’aquesta promoció a les estacions cerquen un bon equilibri entre el cost de la promoció i el valor que aporta la promoció pel que fa a la imatge per a la destinació. Moltes estacions austríaques i franceses com Ischgl, Serfaus-Fiss-Ladis, Tignes, La Plagne i la Clusaz són exemples de col·laboracions d’èxit. I encara més, l’estudi d’esdeveniments mostra l’impacte positiu d’un atleta per a una destinació pel que fa a la imatge o els beneficis econòmics. Aquest impacte és diferent en funció de l’esport objectiu, la mida de la destinació i sovint només té un efecte a escala nacional. Altres exemples mostren clarament l’impacte d’aquestes eines de màrqueting a partir del moment en el qual el posicionament de mercat està ben establert.  Paral·lelament als atletes, altres col·laboracions amb persones públiques poden permetre atraure d’altres clients que visiten l’estació per a activitats que no són l’esquí.

Organitzadors

Sant Julià de LòriaGovern d'AndorraUNWTOAnodrra Turisme

Patrocinadors

Andorra TurismeComú de CanilloComú d'EncampComú d'OrdinoComú d'Andorra la VellaComú de Sant Julià d eLòriaComú d'Escaldes-Engordany

Patrocinador Argent

Col.laboradors

A més...

Seu del congrés
Com arribar
Sala de premsa
Ponències 2016
Estigues al dia de les novetats
  

Reserva allotjament

On som

Contacta'ns

Secretaria Tècnica del Congrés
Telèfon: (+376) 827 682
info @ congresdeneu.ad
FacebookTwitterFacebookTwitter