| CA | ES | FR | EN |


Mathias Schattleitner
Mathias Schattleitner

Mathias Schattleitner va créixer en l’entorn turístic que oferien els establiments hotelers dels seus pares. Després d’estudiar durant 5 anys a l’escola superior de turisme de Bad Hofgastein, va començar a estudiar a la Universitat de Ciències Aplicades de Salzburg: Gestió i desenvolupament d’ofertes turístiques. Paral·lelament als seus estudis, va començar a treballar a Ski amadé, el domini esquiable més gran d’Àustria. Va formar part de l’equip de gestió d’Ski amadé durant 10 anys, els últims com a subdirector.

L’any 2013 es va incorporar a la direcció d’Schladming-Dachstein en qualitat de director gerent d’aquesta empresa de gestió de destinacions turístiques. Schladming-Dachstein va acollir el Campionat del món d’esquí alpí FIS l’any 2013 (i 1982), la qual cosa va constituir un impuls molt important per al futur desenvolupament positiu de tota aquesta regió de muntanya. De fet, Schladming-Dachstein s’inclou entre les regions turístiques d’Àustria amb més rendiment.

 


Inscriu-t'hi

Sessió 1

2 març, 11:45– 13:30h

Schladming-Dachstein: Una regió d’èxit gràcies a les noves estratègies de màrqueting i producte

Schladming-Dachstein és una regió turística a Estíria/Àustria amb més de 3,1 milions de pernoctacions l’any, la qual cosa significa la cinquena regió de vacances més gran dels Alps austríacs. La regió està organitzada de forma centralitzada: l’empresa de gestió de destinacions s’encarrega del desenvolupament de màrqueting i producte per als 7 centres de vacances de la regió. Hi ha dos factors principals de l’èxit: per una banda, hi ha grans aliances de turisme estratègiques; Schladming-Dachstein forma part de l’aliança d’esquí més gran d’Àustria Ski amadé. I, per altra banda, el llançament a l’estiu de la targeta d’estiu Schladming-Dachstein, una targeta de destinacions completa, va crear un nou mercat i va contribuir a un gran augment de les pernoctacions i les arribades a l’estiu. Aquests dos factors clau juntament amb l’enfocament per crear experiències i productes per als hostes especials han permès que la regió s’hagi desenvolupat molt en els últims anys. Grans esdeveniments com el campionat d’esquí alpí FIS Alpine Ski World Championship 2013, la cursa FIS Nightrace anual o el trofeu MTB Alpentour Trophy són grans escenaris per generar moltes demandes dels consumidors per viatjar a la regió. La filosofia de màrqueting és qualitat abans que quantitat, sobre la base de l’eslògan “menys és més”. Barrejat amb un parell d’innovacions, com la primera instal·lació el 2008 d’una Wi-Fi gratuïta per a una gran àrea o el desenvolupament de les ulleres d’esquí de dades, la barreja de comunicació és molt efectiva. Per tal de seguir tenint èxit en el futur, és essencial una adaptació als mercats dinàmics. Reinventar la comunicació als consumidors (mitjans socials), trobar nous mercats internacionals, com Àsia amb la Xina o l’Índia, i reaccionar davant els nous canals de distribució (reserva en línia) a la www.

Organitzadors

Sant Julià de LòriaGovern d'AndorraUNWTOAnodrra Turisme

Patrocinadors

Andorra TurismeComú de CanilloComú d'EncampComú d'OrdinoComú d'Andorra la VellaComú de Sant Julià d eLòriaComú d'Escaldes-Engordany

Patrocinador Argent

Col.laboradors

A més...

Seu del congrés
Com arribar
Sala de premsa
Ponències 2016
Estigues al dia de les novetats
  

Reserva allotjament

On som

Contacta'ns

Secretaria Tècnica del Congrés
Telèfon: (+376) 827 682
info @ congresdeneu.ad
FacebookTwitterFacebookTwitter