| CA | ES | FR | EN |


Willy Fux
Willy Fux

Willy Fux ha estat involucrat en el turisme de muntanya durant 25 anys. Va iniciar la seva carrera en llocs de prestació de serveis i contacte directe amb el client, posteriorment va ocupar càrrecs en vendes i màrqueting i després es va incorporar a posicions estratègiques en diferents destinacions de muntanya. Va treballar en una escola d’esquí, per a proveïdors d’allotjament, per a un operador de viatges i 2 comitès turístics. L’any 2008, Willy va deixar de banda les operacions en complexos turístics per oferir la seva experiència mitjançant la investigació de mercat específica de la indústria a través del desenvolupament de la intel·ligència del client amb un toc experimental. Entre els seus clients s’inclouen operadors de complexos turístics a la muntanya, comitès turístics, proveïdors d’allotjament i desenvolupadors així com algunes empreses emergents. Ha participat com a lector convidat a França (Université de Savoie, INSEEC Chambéry) i dirigeix conferències pronunciades per convidats sobre l’experiència en màrqueting al centre de gestió MCI Innsbruck.

 


Inscriu-t'hi

Sessió 3

(3 de març - 09.00h-10.45h)

Diferents matisos de l'aventura
Els viatges d'aventura acostumen a associar-se a motius com la interacció amb la natura i la població local, però encara més amb el risc, l'esforç i la incertesa, la qual cosa requereix certs coneixements i un elevat nivell de compromís. Per aquest motiu, les raons dels viatges d'aventura són expressades per petits segments dins una comunitat. Com a conseqüència, les destinacions de muntanya poden percebre'ls com a vetes de mercat si ho comparem amb la família més àmplia i els mercats més madurs. L'estimulació de les visites i les despeses és un dels principals objectius de les destinacions. Per aquesta raó, podria ser convenient explorar noves vies de comprensió i definir el concepte d'aventura i els motius que hi porten. Si considerem i ajustem els motius experimentals i el valor que generen, podríem aconseguir que s'adaptessin a un públic més gran. Per això, compararem les dimensions fonamentals de la qualitat de l'experiència entre els diferents entorns de destinació com la platja, la ciutat, el camp, les muntanyes i les vacances de múltiples etapes basant-nos en un estudi dirigit en un patró NatRep francès. A més, compararem els significats i els límits dels conceptes de les rutes en bicicleta per la muntanya i el senderisme pel que fa a la implicació física i cognitiva així com la possible xifra de visites a les destinacions de muntanya. Finalment, descobrirem múltiples solucions innovadores i d'èxit desenvolupades a diferents destinacions de muntanya europees, tot barrejant entorns autèntics i hiperreals i obrint l'aventura de muntanya a un públic més ampli.

Organitzadors

Sant Julià de LòriaGovern d'AndorraUNWTOAnodrra Turisme

Patrocinadors

Andorra TurismeComú de CanilloComú d'EncampComú d'OrdinoComú d'Andorra la VellaComú de Sant Julià d eLòriaComú d'Escaldes-Engordany

Patrocinador Argent

Col.laboradors

A més...

Seu del congrés
Com arribar
Sala de premsa
Ponències 2016
Estigues al dia de les novetats
  

Reserva allotjament

On som

Contacta'ns

Secretaria Tècnica del Congrés
Telèfon: (+376) 827 682
info @ congresdeneu.ad
FacebookTwitterFacebookTwitter